Warm welkom voor Joep Trommelen en Harrie van Elderen

portret mezelf...
Joep Trommelen is sinds oktober 2017 bestuurslid van de Stichting Cools.
Hij assisteert Anja Eijkemans met haar public relations portefeuille en zal zich op diverse andere fronten in gaan zetten voor de stichting en de te ontwikkelen activiteiten.
Trommelen is stadsdichter van Waalwijk en journalist.
Hij schrijft onder andere voor webmagazine Brabant Cultureel en heeft een eigen radioprogramma bij Langstraat FM: Met Het Oor Op Wolluk.   Hij heeft jarenlang gewerkt als verslaggever en eindredacteur bij BN/DeStem, de centrale redactie van Wegener en De Persdienst. De liefde voor de literatuur heeft hem naar de Stichting Cools geleid. Het belang van lezen voor mens en maatschappij kan volgens hem niet worden onderschat.

Veel succes, Joep!!!

Harrie van Elderen is sinds november 2017 nieuw bestuurslid (secretaris)

van de Stichting Cools.

Harrie was tot voor kort marketing- en communicatiemanager van hogeschool NHTV in Breda en is aan Tilburg University afgestudeerd als economisch psycholoog. In een ver verleden is hij actief geweest in de Tilburgse horecawereld en het kunstenaarscollectief ‘De Grootste Luxe Na de Kleurenteevee’. Was werkzaam in diverse Tilburgse buurthuizen en wijkcentra en bestuurslid van De Twern.

In de stichting Cools ontmoet hij zijn liefde voor het gedrukte boek in alle verschijningsvormen: literatuur, kunst, strips. Het boek als harmonische toegang tot de diverse, multiculturele wereld waarin alles mogelijk is en er mag zijn.

Ook Harrie wensen we veel succes!!!