De 21e editie 2018: bezoekersinformatie.

Op zondag 26 augustus 2018 stond het centrum van Tilburg van 10 tot 17 uur opnieuw in het teken van de boekenmarkt Boeken rond het Paleis. Deze sfeervolle boekenmarkt, georganiseerd door de Stichting dr. P.J. Cools msc, vond in 2018 voor de eenentwintigste keer plaats.
De plattegrond van de boekenmarkt in 2018 is hier te downloaden. Ook de lijst met deelnemers en hun specialiteiten is te downloaden.

De editie 2018 concentreerde zich rond Koningsplein, Katterug en Paleisring in het centrum van Tilburg van 10-17 uur. Vanwege de verbouwingen aan de stadskantoren zwaren het Willemsplein, Stadhuisplein en de Stadhuisstraat dit jaar niet beschikbaar.

"Boeken rond het Paleis" is grootste boekenmarkt van Zuid-Nederland en geldt als een van de populairste van ons land. In samenwerking met vele culturele organisaties zoals Bibliotheek Midden-Brabant, Tilt, boekhandel Gianotten Mutsaers en de Gemeente Tilburg, was er ook dit jaar weer een aantrekkelijk literair programma in de bibliotheek van het Koningsplein. Ook in 2018 weer het Kinderplein, nu in de Emmapassage.

Meer informatie: literair programma 2018

Op de markt op het Koningsplein werd een knus terras opgetuigd met de kwaliteits koffie van de vrolijke Babes Coffee en bier/wijn/fris van 'oldtimer' bar op wielen Karakter.

Vaak gestelde vragen

Parkeren tijdens de Boekenmarkt
- Alléén parkeren op de geldende parkeerplaatsen.
- De gemeentelijke parkeergarages zijn open vanaf 07.00 uur
- Let op, fout parkeren kan worden bekeurd!

Waar zijn de toiletten?
Er zijn toiletten op de volgende plaats:
- Willemsplein

Wat zijn de kosten van het toilet?
€ 0,50 per keer of € 2,- onbeperkt met een toiletbandje.

Waar is de EHBO-post?
Oversteek Katterug