"Boeken uit de doeken" te koop bij

Athenaeum Boekhandel

Op 28 september 2017 wordt de film "Echt Herman Koch" uitgezonden op NPO 2. Een film die niets verhult over deze schrijver; daar zorgde film regisseur Pieter Verhoeff wel voor.  Hij sprak met vrienden en "Koch-kenners" en hoorde zelfs verhalen over de ouders van Herman Koch.

Arjan Peters van de Volkskrant, bekeek de preview en beschreef de film als een kijk in het hoofd van een echte schrijver; trof sinistere associaties in een melancholieke stemming aan.

In zijn zoektocht kwam hij ook in aanraking met de jubileumuitgave van onze stichting "Boeken uit de doeken" geschreven door Martin Hulseboom en Peter IJsenbrant, echte bibliofielen.

Daarin kwam hij de beschouwing tegen over "Als op een winternacht een reiziger" van Italo Calvino; een mooi verbond tussen schrijver en lezer.

Dat bracht Athenaeum Boekhandel er toe deze jubileumuitgave in hun assortiment op te nemen.

Lees hier het hele artikel uit de Volkskrant!

IMG-20170923-WA0001