Boeken rond het Paleis

26 Augustus vindt editie 2018 plaats (meer informatie volgt)

Impressie jubileum-editie 2017

27 Augustus vond onze 20ste editie plaats; en ja, dat was een jubileum! Deze sfeervolle boekenmarkt wordt georganiseerd door de Stichting dr. P.J. Cools msc. Het is grootste boekenmarkt van Zuid-Nederland en geldt als een van de populairste van ons land. De markt wordt ondersteund door een aantrekkelijk literair en muzikaal programma, op diverse locaties, ism vele culturele organisaties.

markt

We zijn aan de slag gegaan met de krachttermen Meer - Beter - Levendiger om dit jaar iets moois neer te zetten.
Meer zal natuurlijk betekenen dat we nog meer aanbod willen realiseren. Nog meer kramen van deelnemers uit heel Nederland. Maar we investeren ook om "Boeken rond het paleis"uit te breiden met Vlaamse deelnemers.
Beter moet zijn een nog betere presentatie van het aanbod in aantrekkelijke kramen, waar je heerlijk langs struint. Dus pluriformiteit van het aanbod. Het gericht aantrekken van handelaren uit de grensstreek is een must voor ons.
Levendiger werd hij zeker, nu we ons dit jaar zijn gaan richten op de doelgroep jeugd. Met een echt Kinderplein voor verkoop door kinderen, kinderactiviteiten in de ochtend/late namiddag, gezellige zithoeken en muziek en acts op het Kinderplein.  We zijn er in geslaagd grote namen naar Tilburg te halen. Daarnaast hadden we een fantastisch gevarieerd literair programma

Door partners in de stad te enthousiasmeren komt de hele binnenstad van Tilburg in een gezellige boekensfeer onder
ons moto #liefdevoorhetboek

Heb je ook nog ideeën voor editie 2018, laat het ons weten. Kijk bij http://www.stichtingcools.nl/contact/ voor verdere info.

Wil je deelnemen in 2018? Vanaf nu is kun je een kraam (max 3x) huren. Kijk voor informatie dan hier.

Bezoekers informatie

Praktische informatie voor een ieder die de boekenmarkt bezoekt.

Literair programma en Kinderplein

Wat er tijdens de boekenmarkt nog meer te doen was naast het kopen van boeken.

Kraam info

Praktische informatie, aanmelden en vaak gestelde vragen.

Impressies Boekenmarkt 2017

Voorwaarden standhouders voor deelname aan de boekenmarkt

Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit sie zu lesen mitkaufen könnte.

Arthur Schopenhauer